رفتن به محتوا

برگزاری همایش صنعت آلومینیوم غرب کشور

روز پنجشنبه ۲۸ شهریور ماه، همایش صنعت آلومینیوم غرب کشور، توسط شرکت صنایع آلومرول نوین و نماینده انحصاری این شرکت در غرب کشور، ایران آلومینیوم آقای جعفری نیا در محل سالن آناهیتای هتل پارسیان شهر کرمانشاه برگزار گردید.

علیرضا توسطی، مدیر روا بط عمومی شرکت صنایع آلومرول نوین با اعلام این موضوع اعلام کرد: دراین همایش که با حضور کلیه مصرف کنندگان و خریداران محصولات آکرول در استان کرمانشاه برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح توسعه این مجموعه در زمینه استقرار خطوط تولید جدید و به روزرسانی ماشین‌آلات و ورود فن‌آوری‌های نوین این صنعت در حوزه ریخته‌گری بیلت و شمش آلومینیوم، اکستروژن، رنگ پودری، آنودایزینگ، طرح چوب و خدمات دیگری همچون قالبسازی و عملیات حرارتی به حاضرین ارائه گردید.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین اهداف مجموعه از برگزاری این همایش، در وهله اول برقراری ارتباط مستقیم بین مشتریان و مصرف کنندگان محصولات با تیم فنی و تولیدی مجموعه و دریافت نقطه نظرات ایشان بود.
صنعت اکستروژن در ایران به سمت و سوی جدیدی حرکت میکند و امروزه مشتریان به محصولات جدید با قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، دوام و ظاهر مناسب و کیفیت قابل قبول طبق استانداردهای بین‌المللی نیاز دارند. لذا، جهت بازار آلومینیوم به سمت گذر از تولیدات و محصولات سنتی به سمت محصولات تکنیکال و جدید است.
ما احساس میکنیم برای اینکار و به منظور غلبه بر اینرسی بازار، نیازاست تولیدکنندگان، اطلاعات کافی و صحیح درخصوص محصولات جدید و مزایای استفاده از آنها را به مصرف‌کنندگان و خریداران خود ارائه کنند که این موضوع یکی از اهداف این همایش بود.

توسطی در پایان اشاره کرد: خوشبختانه، استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان و خریداران از این همایش به عمل آمد. ما و نماینده انحصاری این مجموعه در غرب کشور آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک و مشاوره فنی به مصرف‌کنندگان و خریداران برند آکرول درخصوص محصولات جدید و نیز بروزرسانی خطوط تولید در و پنجره، نرده و نما اعلام کردیم. همچنین به محض پایان عملیات طراحی و تولید سیستمهای جدید در و پنجره، نرده و نما، این محصولات از طریق نمایندگی مجموعه در اختیار خریداران و مصرف‌کنندگان قرار خواهدگرفت.
انشاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده، چنین همایش‌هایی در استانهای دیگر نیز برگزار خواهدشد که گزارش آنها را نیز متعاقباً ارائه خواهیم کرد.

واحد روابط عمومی

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار