رفتن به محتوا

کسب عنوان کارآفرینی و کارفرمایی نمونه استانی

کسب عنوان کارآفرینی و کارفرمایی نمونه استانی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع آلومرول نوین طی روز جاری همزمان با ۲۷ دی ماه، در بازدید آقای حسینی مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان مرکزی از شرکت صنایع آلومرول نوین، تندیس کارفرما و کارآفرین منتخب نمونه استانی به مدیرعامل شرکت صنایع آلومرول نوین اهدا گردید.
متن لوح تقدیر به این شرح است:
سازمان تأمین اجتماعی به عنوان شاخص ترین نماد متولی حمایت از نیروی کار، برخود می بالد که با ایجاد و فراهم نمودن تمهیدات موثر زمینه رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی و تولیدی را در سطح کشور ایجاد کرده است.
در این میان کارفرمایان و کارآفرینان به عنوان مهمترین حامیان نیروی کار و سرمایه مولد کشور و شریک اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نقش بسزایی ایفا میکنند. بر همین اساس در سال ۱۳۹۹ که مقام معظم رهبری (دامت برکاته) آن را به نام «جهش تولید» نام گذاری شده بود، همراهی و همدلی مستمر با شرکای اجتماعی به ویژه کارفرمایان در الویت این سازمان بوده است.در این راستا این لوح تقدیر به پاس خدمات و تدابیر ارزشمندتان در برنامه ریزی مناسب و مارکت سازنده در اعتلای فرهنگ بیمه پردازی و اهتمام در جهت گسترش تعاملات موثر بین سازمان تأمین اجتماعی و شرکای اجتماعی آن به عنوان چهره برتر کارفرمایی به حضرتعالی تقدیم  می گردد.
باشد که در تحقق اهداف بلندتان در حوزه کارآفرینی و اشتغال پایدار شاهد موفقیت و پیروزی روز افزونتان باشیم.

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار